کاور سر اتاق تمیز

کاور سر اتاق تمیز

کاور سر اتاق تمیز یکی از قسمت‌های حساس و آسیب‌پذیر بدن در مقابل ضربه و نفوذ مواد شیمیایی صورت و سر است. در نتیجه استفاده از کلاه در بخش‌های کاری که تولید مواد شیمیایی و صنعتی به‌ طور گسترده در طول روز صورت می‌گیرد، الزامی است.

اتاق تمیز نیز از آن محیط‌های کاری بوده که باید ایمنی از سوی فرد به طور دقیق و کاملی صورت بگیرد. در غیر این صورت آسیب‌های جبران‌ناپذیری به بار آورده و فرد دچار مشکل می‌شود. یکی از پوشش ها یا به بیان دیگر کلاه‌هایی که  در اتاق تمیز استفاده می‌شود، کاور سر است.

کاور سر اتاق تمیز

این کاور طبق اصول GMP طراحی و ساخته‌شده و وجود و استفاده از آن در اتاق‌های تمیز بسیار مهم و قابل اهمیت قلمداد می‌شود. در نتیجه بهره‌گیری از این کلاه به‌ منظور حفظ ایمنی فرد و اجرای دستورات بهداشتی در محیط اتاق تمیز اجباری است. این سرپوش علاوه‌بر حفظ ایمنی و محافظت از صورت شخص باعث می‌شود، عرق، ذرات آلوده‌ی بدن فرد و موی او در محیط پخش نشود.

بیشتر بخوانید | لباس اتاق تمیز

افراد برای خریداری این کلاه و سایر تجهیزات مورد نیاز اتاق تمیز باید به مراکز و سایت‌های فروش معتبر و استاندارد مراجعه کنند. چون گاهی افراد از این شرایط سو استفاده کرده و محصولات ایمنی را به‌طور بی‌کیفیت به فروش می‌رسانند.

پس انتخاب مرکز فروش و سایت اهمیت زیادی در خرید شما دارد. بهترین و معتبرترین سایتی که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، اتاق تمیز اکیاس گروپ است. این سایت با حضور کارشناسان مجرب و ارائه محصولات باکیفیت افراد را راضی نگه‌داشت و شرایط مطلوبی را برای آن‌ها فراهم کرده‌است.

کاور سر اتاق تمیز

کاور سر اتاق تمیز چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارد؟

همانطور که می دانید هر یک از ابزار و وسایل بر حسب کاربرد و مواد مورد استفاده دارای یکسری مشخصات و خصوصیات هستند. با در نظر گرفتن آن خصوصیات می توان به کاربرد یک محصول پی بردو از آن استفاده کرد. کاور سر اتاق تمیز نیز باید دارای یکسری خصوصیات و ویژگی باشد که در این قسمت برای آگاهی هر چه بیشتر شما به چند مورد از آنها به طور مختصر اشاره می‌کنیم.

  • این کلاه از جنس آنتی استاتیک بوده و به‌ راحتی می‌توان آن را شست و  اتو کرد.
  • بر حسب اندازه سر فرد سایزهای مختلفی دارد.
  • در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف از قبیل آبی روشن چهارخانه راه‌راه به رنگ سرمه‌ای و سبز عرضه می‌شود.
۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا