کف سازی اتاق تمیز چگونه است؟

کف سازی اتاق تمیز چگونه است؟

کف سازی اتاق تمیز  با استفاده از یک کفپوش را به راحتی می توانید در نظر بگیرید. به هر حال وجود هرنوع آلودگی باعث می‌شود تا جریانی که در این اتاق وجود دارد، روند کاهشی خود را طی کنند و همین امر ساختار اتاق تمیز را کاملاً شما میتزیر سؤال می برد. کفپوش های اپوکسی، ضدآب و یا وینیل امروزه مورد استفاده قرار می گیرند که هرکدام قابلیت‌های متفاوت به خود را به نمایش می گذارند که امروزه خرید اینترنتی این دو کفپوش بسیار رایج و مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید | تست شمارش ذره اتاق تمیز

کفپوش وینیل

کفپوش وینیل را برای کف سازی اتاق تمیز امروزه مورد استفاده قرار می دهند و شما برای این که اتاق اتصال بدون درزی را با دیوار به جا آورد، می توانید از این نوع کفپوش استفاده کنید؛ چراکه که متاسفانه تجمع آلودگی به واسطه انواع ترک و شکاف به وجود می آید و به هر حال به خاطر نزدیک بودن پلیمرها به یکدیگر شما در برابر خش می توانید این نوع کفپوش را با دوام و مقاومت هرچه بیشتری مورد استفاده قرار دهید و طبیعتاً کفپوش های اتاق تمیز هر چقدر دوام بیشتری داشته باشند،

کف سازی اتاق تمیز

آلودگی کمتری را به وجود می آورند و از جمله ویژگی هایی که می توان برای کفپوش وینیل در نظر گرفت، ساختار و عملکرد میکروبیولوژیکی این نوع کفپوش است که صد در صد یک ویژگی عالی و کاربردی به شمار می آید.

کفپوش ضد آب

کفپوش ضد آب که حتی حق ثبت اختراع دارد، برای جلوگیری از تجمع گرد و غبار می‌تواند با دوام و قدرت بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. کفپوش های ضد آب مقاومت بالایی را در محیط های استاتیک از خود به نمایش می گذارند که این نوع کفپوش ساختاری نرم دارد و در طولانی مدت می توان مورد استفاده قرار داد.

بیشتر بخوانید | ولیدیشن اتاق تمیز 

به همین دلیل، برای کف سازی اتاق تمیز امروزه یک گزینه عالی و کاربردی به شمار می آید. چنانچه بخواهیم در مورد کاربرد اتاق تمیز صحبت کنیم، امروزه در صنایع گوناگون همچون صنایع خودروسازی، غذایی، کشاورزی، هوافضا، اتاق عمل، داروسازی و قطعات الکترونیکی کارایی خود را به نحو احسن به نمایش می گذارد و به همین دلیل، توصیه ما به شما این است که سعی کنید برای کف سازی اتاق تمیز از این نوع کفپوش نیز غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: خرید تجهیزات اتاق تمیز

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی نیز می تواند یکی دیگر از انواعی باشد که برای کف سازی اتاق تمیز مورد استفاده قرار می گیرد و برای اتاق های تمیزی که زیر سازی آن از بتن سخت است، این نوع کفپوش یک گزینه ایده آل است. کفپوش های اپوکسی ساختاری براق و درخشان دارند و مهمتر از همه نگهداری آن به مراتب بسیار آسان تر است.

این نوع کفپوش نیز کاملا ضد آب است و بدون درز می توان از آن استفاده کرد. شما در رنگ بندی های متفاوتی می توانید از این نوع کفپوش با توجه به دوام در برابر فشار و سایش خوبی که دارد مورد استفاده قرار دهید. همچنین در برابر مشتقات نفتی، مواد اسیدی و قلیایی نیز عملکرد عالی این نوع برای کف سازی اتاق تمیز همراه با سازگاری عالی با محیط زیست در طولانی مدت را نباید نادیده گرفت. توجه داشته باشید که کفپوش های اپوکسی کم خطر و همچنین بدون بو تولید می شوند.

کف سازی اتاق تمیز

خرید  انواع کفپوش کف سازی اتاق تمیز

شما برای خرید انواع کفپوش مناسب کف سازی اتاق تمیز می توانید با کارشناسان ما در این سایت در ارتباط باشید؛ چرا که برای کف سازی این نوع اتاق کفپوش های گفته شده می توانند در طولانی مدت از انتخابی که دارید، شما را راضی نگه دارند و به هر حال، اتاق تمیز یک اتاق کنترل شده مصنوعی است که برای محدودیت گرد و غبار، انواع میکروب، باکتری و ذراتی مانند مواد شیمیایی یک گزینه عالی و کاربردی به شمار می‌آید و نکته حائز اهمیت دیگر این است که اگر اتاق تمیز کفپوش مناسبی نداشته باشد، صد درصد در کوتاه مدت آنچنان که باید و شاید بازدهی خوبی نخواهد داشت.

اتاق تمیز داروسازی چگونه است ؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

سخن پایانی

انچه لازم و ضروری بود را برای کف سازی اتاق تمیز بیان کرده ایم. کفپوش های گفته شده هر کدام قابلیت و ویژگی های خاص خود را دارند و در این میان، بهتر است که بدانید چنانچه به کیفیت محصول توجه نداشته باشید در طولانی مدت از خرید خود شدیداً پشیمان خواهید شد. متاسفانه برخی از افراد در زمان خرید تنها به قیمت ارزان محصول توجه می کنند، در صورتی که هیچ محصول با کیفیتی با قیمت ارزان به فروش نمی رسد و شما بهتر است تنها به قیمت مناسب بیاندیشید که قیمت مناسب شما در اکیاس گروپ به راحتی برآورد می شود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا